Tänään tuli postin mukana pakettikortti, ja pakkohan mun oli samantien aamulla lähteä kylälle pakettia hakemaan ja kyllä kannatti!!!

Näitä kaikkia paketista löyty...

  • perhonen-koristeleikkuri (tällasen oon aina halunnu, en oo vaan hanninu hommata)
  • iso tähti-tylla (12mm) (tätäkään ei vielä mulla ollu, joten tarpeeseen tuli
  • keltaista sokerimassaa
  • helmiäisvalkoista kimallejauhetta (just eilen kävin Bake and Party:ssa ja unohin tätä ostaa, joten erityinen kiitos tästä)
  • mansikkatomusokeria (tätä kuluu paljon)
  • ihania keiju-kuvioisia servettejä
  • saippuakuplia ja karkkiaski, jotka Neea omi heti itelleen (ja samantien neitillä alko kuulemma kainalot haista pahalle... haluais siis vaan kylpyyn, että sais puhaltaa kuplia)
  • suloinen nallekortti

Jo ensimmäisestä paketista lähtien oon arvaillu pakettien lähettäjää, ja nyt paljastu, että olin ollu oikeassa!  Salainen leivontaystäväni oli siis Katalook  "Mistä on pienet kakut tehty"-blogista. Ollaan Katan kans tuttuja siitä, ku meidän Joona ja Katan tyttö Fanni on syntyny samana päivänä, ja oltiin sairaalassa samassa huoneessa nyyttiemme kans syksyllä 2008. Ja vaikka osasin aavistella, että sieltä suunnalta nää paketit tulee, niin silti "yllätys" oli mahtava, ku paketin päällä, pakettikortin alta kuulti tuttu sukunimi  KIITOS KIITOS KIITOS Kata näistä helmi-, maalis- ja huhtikuun paketeista! Kaikelle on löytyny -ja tulee löytymään tästä eespäinki- käyttöä.